Pilot

dubna 09, 2017

Původně jsem žádný úvodní článek psát nechtěla, ale nedokázala jsem si tento blog bez něj představit. Začít jen tak prvním článkem by bylo přeci jen podivné. Alespoň podle mého - potřebuji mít svůj řád. Vím, že ho moc lidí číst stejně nebude.

Proč jsem si vlastně vytvořila blog? Odpověď je jednoduchá - ráda se dělím o věci, které nějak souvisejí s mým životem. To je vlastně důvod, proč jsem blogovala od svých osmi let, ale nikdy jsem nikde nevydržela dlouho, abych se přiznala. To chci ale změnit. 

Mám již pár námětů, možná i vážnějších, o které mám potřebu se podělit a třeba i slyšet váš názor. Pak se tu také objeví obyčejnější články, ale ty budou pro mě takové odpočinkové mezi těmi velkými. 

Já doufám, že mi to opravdu vydrží, protože už teď vím, jak je to pro mě důležité. Prokrastinace ovšem někdy bývá daleko silnější, než já.

You Might Also Like

0 komentářů