O admince

dubna 17, 2017

Jsem dívka narozená 25. 1. 2000. Mé křestní jméno je Dagmar, ale protože ho nemám ráda, vymyslela jsem si pro něj mnoho alternativ. Studuju střední školu dopravy a cestovního ruchu hlavně kvůli studiu angličtiny. 

Škole ale moc nedávám váhu, protože jsem nestudijní typ a ráda to o sobě prohlašuju. Netajím se tím. Daleko více se věnuju tedy svým koníčkům. Jedná se o čtení, psaní, kreslení a focení - jsem taková všehochuť umění. Bohužel nic z toho neumím pořádně. Možná až na to čtení samozřejmě. Co u mě taky není úplně neznámé je to, že jsem opravdu velký geek. Často byste mě tedy slyšeli mluvit o filmech a seriálech. Hudbu miluju také.

Moje osobnost je trochu složitější. Mohu s jistotou říci, že jsem ambivert = člověk, jemuž vyhovuje jak samota, tak společnost. Nic z toho mi nevadí, ale v davu si mě jen tak nevšimnete. Jinak jsem něco mezi melancholikem a sangvinikem, vím, že se to tak trochu vylučuje. I optimismus a pesimismus se mi střídá, záleží na situaci. Co se týče mé pozitivní povahy, tak jsem hodně nápomocná, kreativní, naslouchající a loajální. No a ty špatné - dalo by se říci že přímo oplývám nemotorností. Jsem docela tvrdohlavá a vztahovačná, ale to vyjímečně.



You Might Also Like

0 komentářů